2010.10.07// D. Pęgiel
W stolicy Dolnego Śląska pojawił się pomysł, by z okazji otwarcia nowego stadionu, wrocławski klub zagrał towarzyskie spotkanie z Liverpoolem. Mecz miałby się odbyć za rok.
Jak donosi
Gazeta Wrocławska, w zorganizowaniu spotkania mógłby pomóc koncern Carlsberg, który jest właścicielem marki Piast - sponsora Śląska. Duński browar, mimo że zniknął ze strojów Liverpoolu, nadal jest mocno związany z angielskim zespołem.
Nowy stadion Śląska Wrocław
Całą sprawę komentuje prezes Śląska Wrocław Piotr Waśniewski:
Miasto jest właścicielem stadionu i to do niego będzie należał decydujący głos w tej kwestii. Z tego, co wiem, na otwarcie stadionu ważny będzie akcent reprezentacyjny, ale Śląsk też jest brany pod uwagę jako istotny element większego show. Waśniewski dodaje:
Dlatego nie jest wykluczone, że mecz Śląska z uznanym rywalem będzie jedną z atrakcji pokazujących, że stadion już jest otwarty i zaczyna tętnić życiem. Pamiętajmy bowiem, że to będzie stadion wielofunkcyjny, a więc jego otwarcie nie musi się wiązać wyłącznie z piłką nożną, choć z pewnością futbol będzie elementem wiodącym.