Sport   »   Tenis   »   "Silne jest piękne" - kampania promująca tenis to soft-porno?

Tenis

rss

"Silne jest piękne" - kampania promująca tenis to soft-porno?

2011.07.09//  D. Pęgiel
W maju wystartowała globalna kampania reklamowa organizacji Women's Tennis Association. Celem akcji "Strong is Beautiful" ("Silne jest piękne") jest propagowanie kobiecego tenisa. Bierze w niej udział kilkadziesiąt zawodniczek, wśród których znalazły się m.in. Caroline Wozniacki, Kim Clijsters czy Agnieszka Radwańska. Materiał przedstawia walory wysportowanych pań, co nie wszystkim przypadło do gustu.
"Silne jest piękne"
"Silne jest piękne" "Silne jest piękne"
"Silne jest piękne"

Zdaniem Nicole LaVoi, która w University of Minnesota bada udział kobiet w sporcie, spoty kampanii "Silne jest piękne" przypominają soft-porno. Ponadto AD Week informuje, że według krytyków akcja nie tylko nie zachęca do uprawiania tenisa, ale wywołuje u młodych zawodniczek kompleksy.
Kampania obejmuje promocję w Internecie, telewizji i prasie. Na przestrzeni najbliższych dwóch lat zostanie przedstawiona na 80 światowych rynkach. Pierwsze spoty pojawiły się pod koniec maja, a kumulacją akcji będzie kończący sezon turniej WTA Championships w Stambule.Zobacz także: "Silne jest piękne" - ruszyła kampania promująca tenis w kobiecym wydaniu »
"Silne jest piękne"
"Silne jest piękne"
"Silne jest piękne"
"Silne jest piękne"
"Silne jest piękne"
"Silne jest piękne"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
FIS Alpine 2019/2020 - włoskie narciarki w akcji



Wpisz kod


Aby komentować pod stałym nickiem - lub zarejestruj.
Komentarze do:
"Silne jest piękne" - kampania promująca tenis to soft-porno?

Newsletter

Newsletter

W dziale High-Tech

W dziale Gry

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme



Do góry  //  Sport   »   Tenis   »   "Silne jest piękne" - kampania promująca tenis to soft-porno?