2013.01.13// P. Rączka
Maria Szarapowa kilka miesięcy temu została twarzą słodyczy, które zostały nazwane "Sugarpova". Każda paczka smakołyków to 480 kalorii, czyli około 20 łyżeczek cukru. Fakt, że Rosjanka użyczyła swojego wizerunku, aby reklamować cukierki, wzbudził wiele kontrowersji w Australii, gdzie od poniedziałku rozpocznie się wielkoszlemowy turniej. Jedna z organizacji społecznych w tym kraju, nazwała taki zabieg czołowiej tenisistki świata "nieodpowiedzialnym zachowaniem".
- Maria Szarapowa jest gwiazdą światowego sportu, podziwianą przez rodziców i dzieci na całym świecie. Jej rolą jest promocja zdrowego stylu życia - głosi oświadczenie stowarzyszenia rodziców.
- Moje wspomnienie słodyczy z dzieciństwa, z Rosji, to lizak, którym byłam nagradzana przez rodziców po dobrze przepracowanym treningu. To była swoistego rodzaju uczta, na którą czekałam. Minęło tyle lat i niewiele się zmieniło. Zawsze mam nadzieję na jakąś słodką nagrodę po dobrym meczu czy treningu - odpowiada Szarapowa. Jej cukierki sprzedawane są jak na razie tylko w USA.